Basic Pack

Features

  • Create cases
  • Save and attach case files
  • Distribution of cases to lawyers
  • Evaluation of lawyers’ performance through case reports
  • Easy access to issues through search filters.
  • Reports and complaints system
  • Download and keep agencies on the software with the property of alerting the expiration date.
  • Transfer sessions.
  • Print the seated roll automatically according to the choice.
  • Print the power of attorney automatically according to the choice
  • The possibility of managing judicial work from outside the country through the program
  • Reminder of the appeal dates before the expiry of the allowed period
  • Evaluation of lawyers’ performance through case reports
  • Analytical indicators of workflow in the office

الباقة الاساسية

المميزات

  • انشاء القضايا
  • حفظ وإرفاق ملفات القضايا
  • توزيع القضايا للمحاميين
  • تقييم لأداء المحاميين من خلال تقارير القضايا
  • سهولة الوصول الى القضايا من خلال مرشحات البحث.
  • نظام البلاغات والشكاوي
  • تحميل والاحتفاظ بالوكالات على البرنامج مع خاصية التنبيه بانتهاء موعدها.
  • ترحيل الجلسات
  • طباعة رول الجالسات تلقائيا بحسب الاختيار.
  • طباعة سندات الإنابة تلقائيا بحسب الاختيار
  • إمكانية إدارة العمل القضائي من خارج الدولة عن طريق البرنامج
  • التذكير بمواعيد الاستئناف قبل إنتهاء المدة المسموح بها
  • تقييم لأداء المحاميين من خلال تقارير القضايا
  • مؤشرات تحليلية لسير العمل في المكتب

Additional Modules and Features:

وحدات ومميزات إضافية:

Accounting Module

  • Alerts when bills are due.
  • Manage the financial affairs of the office (costs, income and revenues, …)
  • Follow up on financial dues to clients as well as employees.
  • A financial file for each client.
  • Sending notices of payment of the due and remaining amounts.
  • Follow-up of financial amounts and collection of payments from clients
  • Online payment (for customers)

وحدة الحسابات

  • تنبيهات بمواعيد استحقاق الفواتير.
  • إدارة الأمور المالية للمكتب ( التكاليف والمدخولات والايرادات , …)
  • متابعة المستحقات المالية للعملاء وكذلك الموظفين.
  • ملف مالي لكل عميل.
  • إرسال إشعارات بسداد المبالغ المستحقة والمتبقية.
  • متابعة المبالغ المالية وتحصيل الدفعات من العملاء
  • الدفع عن طريق الانترنت (للعملاء)

Human resources (HR) Module

  • Follow up attendance and absence of employees.
  • Manage employee contracts.
  • Vacation management.

وحدة الموارد البشرية (HR)

  • متبعة الحضور والغياب للموظفين
  • إدارة عقود الموظفين.
  • إدارة الاجازات.

Archiving Module

  • This feature enables you to maintain all files and papers related to cases and administrative affairs of the office on one platform, which helps you to get rid of papers and access any file at any time and place.

وحدة الارشفة

  • تمكنك هذه الخاصية من الحفاظ على كافة الملفات والأوراق الخاصة بالقضايا والشؤون الإدارية للمكتب على منصة واحدة مما يساعدك في التخلص من الأوراق والوصول الى أي ملف في أي وقت واي مكان.

Customer Portal

  • Help your customers follow up on their stories and the latest developments and updates.

واجهة العميل

  • تساعد عملائك في متابعة قصاياهم واخر المستجدات والتحديثات.

Digital and Electronic Signature

  • You can sign any document at any time and anywhere through this feature with a click of a button and within the powers.

التوقيع الرقمي والالكتروني

  • بإمكانك ان التوقيع على أي مستند في أي وقت واي مكان من خلال هذه الميزة بنقرة زر وضمن صلاحيات.

    Please fill out the form to complete the quote request:

    Name / اسم *

    Email / بريد إلكتروني *

    Company / شركة *

    Phone / رقم التليفون *

    Accounting Module / وحدة الحسابات

    Human resources (HR) Module / وحدة الموارد البشرية

    Archiving Module / وحدة الارشفة

    Customer Portal / واجهة العميل

    Digital and Electronic Signature / التوقيع الرقمي والالكتروني